söndag 20 mars 2011

MAMMAS STORA KILLE


Tuffingen idag...

4 kommentarer:

  1. hihi en riktig liten tuffing! :) Tack för igår! Det var så mysigt att ni kom! Åh jag blir så avis när du står med Elis i er egna lilla värld och du pussar på han och säger hur mycket du älskar honom! Då längtar jag tills ja får min lilla i min famn! :) Så härligt att se er KÄRLEK! Så Tack!

    SvaraRadera
  2. Åhh så stor han blivit!!! =) Vi måste få träffa er snart igen! Gud så fort det går <3 Massa pussa och kramar!!

    SvaraRadera
  3. Men självklart skulle jag inte bli arg! :) Tycker bara att det är roligt att jag kan inspirera lite.. Tänk på alla ideer jag fått av er!! :) Det är ju kul att vi har samma intressen och smak med husen så man kan sitta och disskutera om! :)
    Det är ju bara fördelar med den färgen! Lättmålad, härlig koncistens, billig och såå vacker! Går aldrig ur tiden! Man får bara inte ångra sig sen! :) Men det skulle inte jag göra! Vi kommer nog aldrig panela om huset så jag får nog aldrig mitt faluröda lilla hus... om vi inte köper ett nytt någon dag då, men Thomas är ju måttligt intresserd av den tanken med tanke på allt arbete som han har lagt ner här!:P Ta vilken färg ni vill! Kommer bli superfint på Bergstig vilket som! :)

    SvaraRadera
  4. Jaaaa!! Gud vad mysigt! =) Då fixar jag mat tills ni kommer =) Vi får höras mer sen och bestämma vilken dag! =) Pusspuss!!

    SvaraRadera