onsdag 2 mars 2011

VÄXA OCH UPPTÄCKA VÄRLDEN


Elis och jag har sån tur att min mamma är ledig hela den här veckan och varje dag har hon valt att spendera med oss. Det är så skönt när hon är här, får helt plötsligt lite saker gjorda. Har snart tvättat all tvätt som var som ett berg i badrummet. Skönt att få det gjort! Det är även renbäddat i sängen och övervåningen är städad.

Idag kom även min faster och kusin på besök. Vi pratade oss igenom både fika och lunch, mysigt!

Många småbarnföräldrar har säkert hört talas om boken Växa och upptäcka världen och vet att denna är väldigt svår att få tag i eftersom den slutat att säljas. Nu har jag iaf köpt en på tradera, men för det 7 dubbla priset. Men jag har hört så mycket bra om den här boken så jag måste bara ha den!


Nu är Elis nybadad och snart blir det sängen...

1 kommentar:

  1. Tack söta du!! :) Va mysigt att mammsen tar hand om er!!! :) PUSS

    SvaraRadera