söndag 31 juli 2011

ELINDAGEN



Idag är det min och alla andra Elin:ars (?) dag! Det firas i vanlig ordning med pannkakstårta hemma hos mina föräldrar.

Den 31 Juli 2011 är en specielldag på två sätt till. Elis kompis, Mange och Malins son, föddes idag. Fick en bild när vi var ute och gick imorse. GRATTIS till er! Längtar tills vi ses!

Vi kommer även att komma ihåg den gär dagen som dagen då Elis ställde sig upp själv för först gången. Han har bara gjort det i spjälsängen tidigare och där inbillar jag mig att det är lättare. Lyckades få med det på bild och känner mig väldigt nöjd med detta!

1 kommentar:

  1. Åhhh så duktig han är lilla Elis <3 Han har bråttom, blir som pappa sin att han kommer springa runt snart ;)
    ja jätte gärna!! Vi får se till att träffas och mysas allihopa =) Puss och kram!!

    SvaraRadera