måndag 18 juli 2011

SOMMARLOV



Som ni märker har jag tagit sommarlov och bloggen har blivit lidande. Men så får det vara. Finns liksom ingen tid över för bloggen. Till hösten, och kanske lite då och då under sommaren, återkommer jag. Vi har det i alla fall underbart och njuter varje dag. I korthet ett litet axplock av vår sommar hittills.



  • Panelen på huset börjar ta form, en sida klar!

  • Elis har lärt sig krypa!

  • Har haft ett underbart dop vid havet

  • Elis söta kompis Greta föddes tidig midsommardag!

  • Vi grillar och plockar smultron på strån

  • En hel del myggbett har det blivit

  • Har suttit med bästa vänner på uteservering

  • Biokvällar

  • Filmkvällar hemma i soffan med älsklingen

  • Många övernattningar i torpet

  • Legat i skuggan på bryggan med liten och pussats

  • Loppis fyndat

  • Planerar min vägg med tavlor

  • Elis första båttur



Ha en skön sommar mina vänner så hörs vi snart igen!

1 kommentar:

  1. Åhhhhh, alldeles alldeles underbart!!! <3 Ni har inte kunnat haft det bättre! =) Saknat er massor, ni fina! Vi måste ses snart! Vi får bjuda hem er =)
    Vi har också haft det super härligt! Nu är Tommy hemma och är pappaledig och jag jobbar två veckor =)
    Massa pussar och kramar!!

    SvaraRadera