måndag 26 september 2011

HÖSTHELG

Haft en riktigt mysig hösthelg!



I fredags tog jag och Elis en premiärtur tillsammans på cykel. Så mysigt att cykla med lillen, tyckte nog han med. För på vägen hem från affären somande han! På kvällen blev det bad med tända ljus för grabbarna mina och till middag blev det kyckling och tzatziki. Fredagsmys!


I Lördags åkte lilla familjen ner till stan. Köpte blommor på torget och åt korv med bröd i solen. Sen åkte vi upp till Bilmetro som hade 25 års jubileum och kollade på Daniels bror Micke som körde stunt. Pappa Daniel stod med trånande ögon och ångrade nog att han sålt sin stunthoj. De åkte tillsammans förut och uppträdde. Men Daniel sålde sin hoj när det blev hus och barn. Elis tyckte iaf att showen var grym och skrattade åt farbror Micke när han körde på bakhjulet.

Efter det beställdes det kinamat med mamma, pappa och brorsan som vi tog med hem till oss. Jag och Daniel var nämligen bjudna på fest till våra kära vänner Becca och Johan på kvällen och mamma och pappa skulle vara barnvakt. Superlördag!


Söndagen spenderade jag och Elis hemma hos mina föräldrar. Jag bakade bullar till Daniels födelsedag och Elis röjde runt som vanligt. Sen blev det mys hemma i soffan med grönsaker och dipp!

4 kommentarer:

  1. Wow, vilken toppenhelg! Längtar efter er som tusan nu!!! Puss och massa kärlek / Ruuth

    SvaraRadera
  2. hihi sådär somnar Eira också när vi är ute och cyklar :)

    SvaraRadera
  3. Tack för en myshelg!! Underbart! Jag älskar att Elis gillar GIF! Sötast i världen!! Puss på er!! //Becca

    SvaraRadera