tisdag 17 maj 2011

2011-05-17



Nu är det kusligt längesen jag bloggade. Men när det är fint väder och projekten avlöser varandra här hemma finns det inte rikitgt någon tid för bloggen.


Vill börja med att berätta om vilken underbar lördag vi har haft nu i helgen. Styrde bilen mot Stockholm vid 09. Elis sov hela bilresan, jätteskönt!

När vi kom fram åkte vi direkt hem till Becca och Johan där även Emma väntade. Blev bjudna på smarrig hemmagjord pizza och världens strörsta och godaste muffins från Muffinsfabriken. Var bara tvungen att åka dit och handla med mig hem. det står en goding kvar i frysen och väntar på att bli uppäten. Men jag väntar på rätt tillfälle!


Efter X antal timmar styrde vi kosan mot Hammarby sjöstad för att kolla hur Emma bodde. Avslutade dagen på en fin restaurang där vi lyxade med gott kött.


Kom hem trötta och lyckliga till Eurovison. Det var utan tvekan en av de bästa dagarna, jag är så glad över att jag har så fina vänner!


Igår blev Elis 5 månader. Stora lilla killen väger nu 8710 gram och är 66,6 cm lång. Underbara barn!

2 kommentarer:

  1. mormor och morfars underbara elis

    SvaraRadera
  2. Åhh grattis lilla Elis, redan 5 månader! Det går så fort <3 =)
    Låter som att ni hade en toppendag i Stockholm, underbart!! Puss&kraaaam!

    SvaraRadera