onsdag 4 maj 2011

SITTDEL

God kväll!


Hade inte tänkt byta till sittdelen på vagnen förens Elis blivit 6 månader. Men efter två dagar på stan insåg jag att det nog var dags att byta. Så länge Elis sover funkar liggdelen toppen. Men hur ofta vill han sova då?! Han vill ju sitta upp och kolla på allt. Så idag tog jag fram sittdelen och bytte. Liten verkar trivas gött nu! Dubbla känslor det där när man märker att sin lilla börjar bli stor...


Kanske inte sagt det. Men har beslutat mig för behålla Emmaljungan och sälja Teutonian. Typiskt mig, impulsiv som få! Men trehjulingen funkade inte nå bra alls här ute på landet där det nästan bara är grusvägar. Så är det någon som är sugen på att köpa en jättefin Teutonia Spirit S3 med tillhörande åkpåse, regnskydd, solskydd, fotsack, punkteringsfriahjul och lufthjul som är använda två promenader så hör av er!

2 kommentarer:

  1. hihihi du ör rolig du gumman!! :) Men helt rätt! Man ska vara impulsiv! Orka överväga varje beslut här i livet!? Nej nej kör på bara! Pengarna ska rulla!! :) Har du shoppat något ikväll då? PUSS

    SvaraRadera
  2. Ja men visst! Och soffkanten är ju så mysig att ha de på också för då kan man kommunicera bättre tycker jag :D

    SvaraRadera