måndag 9 maj 2011

MÅNDAG

Som jag förfarade i fredagens inlägg så bröt förkylingen ut i helgen. Vi var iväg på dop och igår på 10 års kalas för min kusin Elvira. Men huvudet kändes tungt och näsdukarna användes flitigt. Imorse var det som värst så Daniel tog ledigt halva dagen och gick upp med Elis och lät mig sova. Mycket välbehövligt när man inte känner sig pigg.


Idag är det verkligen strålande sommarväder. Tyckte så synd om Elis som behöver ligga inne bara för at jag inte känner mig 100%, så satte honom i vagnen och gick runt på gården några varv. Tillslut somnade han och sov en timme ute medans jag satt på bron i skuggan och lyssnade på Christer i P3, vilket jag gör nästan varje dag.


Daniel jobbar över ikväll så nu är min mamma här och lagar mat och fixar runt Elis så jag får vila. Mamma är bäst hon!




På bilden ser ni en kille som är redo för sommaren...

3 kommentarer:

  1. gör det så gärna
    elis är en glädjespridare för oss alla, full av energi
    vem kan han ärva det ifrån?
    kram mormor

    SvaraRadera
  2. Sötaste killen! Puss till er!!

    SvaraRadera
  3. Ja du har en sån himla gullig mamma! <3 =)
    Stackare, hoppas du mår bättre nu, så drygt att vara förkyld! Massa kramar!

    SvaraRadera