tisdag 9 augusti 2011

ÄLSKA HÖSTEN!




Jag fullkomligt Älskar hösten!


Har inte vågat yttra mig under sommaren, men nu när dagarna börjar bli lite kyligare träder jag fram.

Jag har nog alltid älskat hösten tror jag. Jag älskar lugnet som infinner sig, färgerna, tända ljus på kvällarna, solskenet på dagarna, höstkläder, långa fikastunder, krypa upp med en varm kopp kaffe, alla nya program och serier som börjar på tv. Ja jag kan sitta och rabbla upp hur mycket som helst. Men ni förstår nog,

JAG ÄLSKAR HÖSTEN!

För att fira in denna underbara årstid beställde jag igår lite höstnytt från H&M. Föll pladask för en vinröd poncho som kommer användas flitigt.

5 kommentarer:

  1. ja håller med om att hösten är bra mysig =) <3 Tänk vad vi kan mysa med våra små och varandra i höst!! =) Ponchon var jätte snygg!! Kul med lite nytt =) puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Den kommer du vara snygg i när vi ska mysa tillsammans i höst! :) Ses imorgon! PUSS <3

    SvaraRadera
  3. Mysigt med höst! Kikar in vrje dag och hoppas på ett nytt inlägg hihi :)

    Hoppas ni mår bra allihopa! Puss

    SvaraRadera
  4. Nu när D har börjat jobba igen så kan du börja blogga igen? Pretty please? :) PUSS

    SvaraRadera
  5. Åhhh vad mysigt och roligt det hade varit med kräftskiva!!! Typsikt att jag ska vara i Stockholm då, men så himla roligt att ni undrade! =) Puss puss!!

    SvaraRadera