torsdag 25 augusti 2011

TORSDAG


Dagen första kopp!



Sitter och avnjuter dagens första kopp, nyduschad i ett tyst hem.

Lilleman är sjuk och gårdagen var en jobbig dag för honom, och även för mig som lider av att se honom sjuk. Jag säger som min mamma alltid sagt till mig när jag varit sjuk.

Jag önskar att jag kunde ta allt ont!


Elis har aldrig varit sjuk tidigare. Eller jo, han var lite hängig en dag i vintras när både jag och Daniel var dåliga. Men inte som nu. Det började med en rinnande näsa i tisdags som bara blev värre. Idag är han inte lika täppt och febern har gått ner. Skönt!


Idag skulle vi träffas ett helt gäng mammor på öppna förskolan. Hade verkligen sett fram mot det, men vi får ta det en annan dag istället.

Huvudsaken är liten blir frisk!

1 kommentar:

  1. Jajajajajaaaaaa!! Det måste vi <3 Så fort Elis blivit bättre!! Ella har också varit snorig och hängig ca en vecka nu, hoppas det går över nu! Puss puss!!

    SvaraRadera