onsdag 31 augusti 2011

OVERALL




Dags att börja kika efter en vinteroverall åt lilleman!

Lite tidigt än kanske... Men faktum är att det faktiskt inte är det. Eftersom jag själv jobbar i butik så vet jag att man måste vara ute i god tid.

Varje år kommer det föräldrar in när snön börjat falla och ska ha vinterksor åt sina barn. Men då är det slut. Fåtal storlekar kan finnas kvar. Så nu blir det overallspan. Lite svårt att veta vilken storlek man ska ta bara. Han ska kunna ha den november till mars. Men jag tror att storlek 90 blir ett bra val.


Har tänkt att jag ska köpa en Polarn eller Didrikson overall. Men i senaste Vi Föräldrar fick Kappahls overall bättre i test än dem. Så tänkte åka och kika på en sån. Sen har jag även en 25% rabattcheck från dem!

1 kommentar:

  1. Vidar och Elvira har/hade många ytterplagg från Didrikson, men syrran säger att det är kass kvalité i jämförelse med priset. Kappahl och Lindex (och självklart PoP) är bäst enligt henne ;) Puss, längtar efter er! // Ruuth

    SvaraRadera