torsdag 4 augusti 2011

VINK VINK!



Lilleman har börjat vinka och det är så sött! När Daniel går till jobbet på mornarna står vi i dörren och vinkar hej då! Blir även en del vinkande åt mormor och morfar när de varit här och hälsat på. Gullunge, tänk va han lär sig nya saker hela tiden nu. Det går verkligen undan.

Igår var Elis hos mina föräldrar och jag fick vara ensam hemma för första gången på snart 8 månader. Passade på att rensa bort ogräset runt syrénhäcken. Sen gick jag bara runt och pysslade och njöt av att få vara helt själv en stund. Efter några timmar blev saknaden för stor så då åkte jag hem till mamma och pappa och kramade på min Elis! Vi sov där inatt och idag har Elis badat i havet för första gången.

Idag föddes Elis kompis Texas. Grattis till er Liza och Adde! Längtar så tills vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar