fredag 29 april 2011

05.00




Ville lilleman att vi skulle gå upp imorse. Helt otroligt va borta man är när man blir väckt så tidigt. Man vet liksom inte riktigt vart man är. När jag insett att jag befann mig i mitt sovrum och att liten inte var speciellt nöjd i spjälsängen tog jag över honom till mig, Daniel stackarn hade redan åkt till jobbet för inventering. Lyckades få liten att ligga och mysa en halvtimme, men sen var det bara att stiga upp.


Idag väntas besök av fina vänner. Vädret utanför fönstret är helt fantastiskt så vi kommer nog inviga den nya trädgårdsmöbeln som älsklingen var och köpte igår efter jobbet.


Nu ska jag baka en chokladtårta att bjuda på...

3 kommentarer:

  1. o va fin den var
    ha, en mysig fikastund
    mammi

    SvaraRadera
  2. hihi ja det får man välja lite själv hur man tycker!! :) Hoppas ni får en trevlig Valborg!! PUSS

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt med nya fina utemöbler!! =)
    Måste bara säga att de där huggiesblöjorna inte blev någon favorit =( Kommer inte köpa dem igen! Men men då har jag testat ;) Puss!

    SvaraRadera