tisdag 12 april 2011

KVÄLLSPICKNICK



Igår spenderade jag och Elis nästan hela dagen ute i friska luften. Jag blir så lycklig av våren och skulle nog kunna bosätta mig utomhus! När Elis inte ville sova i vagnen längre tog jag upp honom och gick en promenad här på gatan och pratade med lite grannar.


När Daniel slutade åkte vi och handlade lite och sen åkte vi hem och gjorde tacogratäng. Så idag har jag en god matlåda. Jag gör alltid en matlåda åt Daniel och en åt mig själv. Brukar inte finnas så mycket tid över på dagarna att stå och laga lunch, så tycker det är skönt att ha en färdig matlåda. Nån mer som gör som jag?


När maten var uppäten och liten hade fått mat och badat var det fortfarande ljust och skönt ute. Så vi kokade några koppar kaffe och packade ner liten i vagnen och gick en kvällspromenad.

Liten och hans pappa på babysim...

1 kommentar:

  1. jag gör också så. Det är ju så skönt att bara värma maten istället för att ställa sig och laga.

    Imorn har jag GOD lasange till lunch. :)

    SvaraRadera