måndag 18 april 2011

2011-04-18


Dålig bloggning de senaste dagarna. Men det har varit fullt upp!


Elis blev 4 månader i lördags. Herregud, vart har dessa månader tagit vägen?! Lördagen bjöd även på babysim i vanlig ordning, denna gången med dyk. Blev ett par kallsupar, men det gick bra. I söndags hade Elis namnsdag och vi var med i tidningen, hela lilla familjen! Äntligen tog vi det där kortet.


Daniel är ledig hela den här veckan för att byta fönster på övervåningen. Så skönt när han är hemma. Mysigt att äta frukost ihop och kunna sitta ute på bron tillsammans nu när det är så fint väder.


Eftersom vädret är så underbart och vi spenderar större delar av dagen utomhus så kommer det nog inte bli så mycket bloggande den här veckan. Men kände att det var dags för ett litet inlägg nu.


Bjuder på bilden som var med i tidningen i söndags...

3 kommentarer:

  1. Åh ni är så himla fina <3 Mamma visade mig bilden i tidningen! Vi har ju fortfarande inte fixat nån! =(

    Jag bokade Ella på babysim som skulle starta nu i maj, men det blev för få anmälda så nu blir det inte förrän i augusti.. tråkigt!

    Din 25 års dag närmar sig sötis =) Så himla gulligt att vi fick komma, men vi var redan iväg bjudna, men Tommy hade glömt berätta det för mig, så vi måste tyvärr tacka nej =(
    Så typiskt att jag inte var hos Mange och fick träffa er i lördags också!! Men Tommy&Ella fick ju mysa med er iaf ;)
    Puss på er finingar!

    SvaraRadera
  2. Vi har anmält henne till Birgittas babysim på sjukhuset, har hört så himla gott om det =) Så jag hade sett fram emot att börja nu i maj! Men men, augusti blir det! Puss!

    SvaraRadera