tisdag 26 april 2011

RYMT

Här hemma fortsätter det att vara fullt upp! Förra veckan bjöd på fönsterbyte, min 25 årsdag, påskmiddag, shopping, x antal grillningar m.m. Den här veckan har Daniel börjat jobba igen. Tråkigt, jag och Elis som tyckte det var så mysigt att ha honom hemma. Men min mamma är ledig några dagar och spenderar dem med oss.

Idag blev det en sväng till Hedvigs trädgårdar. Första gången jag var där och det lär bli fler gånger. Jättefin butik och supermysigt litet café. Några slitna gamla krukor som jag vart på jakt efter fick följa med hem och även två skålar från märket Miljögården.

Just nu har jag rymt upp på övervåningen en kopp kaffe, två bitar mörkchoklad och jordgubbar. Kände för att bara vara för mig själv ett tag. Elis och Daniel myser i soffan nere.


Kramar till er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar