söndag 10 april 2011

JAG HAR ETT BEROENDE


Tulpaner!


Igår på babysimmet skulle de små få dyka för första gången. Detta hade vi pratat om och längtat efter i en veckas tid. Så typiskt att när vi står på parkeringen och ska lasta ur Elis, skötväskan och badväskan ur bilen så kommer vi på att badväskan ligger kvar hemma!! Detta resulterade i att vi blev 10 min försenade och missade första dyket. Nu får vi snällt vänta till nästa lördag!


Idag är det söndag och vi ska hem till mina föräldrar och äta. Tror jag ska ställa mig och baka Sega chokladsnittar och ta med...

1 kommentar:

  1. men visst är det underbart .. jag handlar alltid hem "fredags tulpaner" =) jag jobbar ju halvtid även denna vecka, kanske kan komma ut och krama på er nån da nu i början av veckan ? puss gumman

    SvaraRadera