måndag 4 april 2011

HELGEN


Här hemma har vi haft en riktig familjehelg, mysigt! Löradagen började med välbehövlig sömn för min del. Daniel gick ner och gosade med Elis och jag fick sova, tack! När jag vaknat och frukosten var uppäten kom min mamma och pappa hit bruna och fina efter en vecka på kanarieöarna. De hade saknat Elis så mycket så de kunde inte hålla sig en sekund till utan var tvungna att träffa honom. De hade med sig presenter till oss alla. Jag fick favvosmink och parfym. Tack tack!


Sen blev det babysim, filmhyrning och tacogratäng. Skön lördag!


Söndagen spenderades hemma hos mina föräldrar där mormor Lisa satt och väntade på att få krama om Elis som hon inte träffat på länge. Blev bjudna på god fisk som jag önskat och till efterrätt hade jag köpt med mig en butterkaka. När vi kom hem igen rensade vi garderober och sen blev det lite godis till den grymma filmen Taken som vi nog ser för tredje gången.

Nu ska ja kolla på film medan liten sover i min famn...

3 kommentarer:

  1. ja hihi fast jag bytte mrörkchoklad i den till vanlig maraboue och sen maraboue mörk uppepå :) Smaskens!

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig helg ni har haft =)
    Går det bra på babysimningen?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag sa precis till Tommy " du vet att det är 3:e gången vi ser den här filmen nu va?" och han svarar: "Näe jag har inte sett den förr" (fast jag vet att vi diskuterade exakt samma sak när vi såg den andra gången, då kom han inte heller ihåg den!? konstigt... jag håller med om att den är bra iaf =)
    Onsdag nästa vecka blir superbra!! Vad mysigt att få träffa er! Då fixar jag mat tills ni kommer =)
    Och om du kommer ihåg, ta gärna med skyddet som jag glömde hos er ;)
    Myspys!!!
    Massa kramar!

    SvaraRadera