måndag 14 februari 2011

ALLA HJÄRTANS DAG...


är en dag som vi inte firar så jätte mycket här hemma. Men något litet köper vi till varandra och äter lite extra gott. I år fick jag ett presentkort på Nelly av Daniel så jag kan köpa mig något fint. Efter en graviditet med en viktuppgång på 35 kilo så är det nu skönt att kunna ha på sig nå annat än mysbyxor. Än är det ganska många kilon kvar till min normala vikt, men känner att jag vill vara lite fin även fast jag inte ser ut som jag brukar. Så det var verkligen en toppen present!
Självklart fick även vår lilla älskling Elis en present. En jätte mjuk och gosig kanin hade vi köpt åt honom. Det verkar som han gillar den för han har redan dreglat en hel del på den.
Har även hunnit med ett besök på BVC idag. Elis blir 2 månader på onsdag och väger 6210g och är 59,1 cm lång. Vår lilla tjockis. Älskar honom över allt på denna jord!

2 kommentarer:

  1. Men hej Elin! Hittade din blogg via Sofies. Kul! :) (hoppas det är OK att jag snokar runt) Har en jag också, så kika in där om du vill hänga med i husbygget från börjar till slut! Ha det så bra! // carinsord.blogg.se

    SvaraRadera
  2. På korpen har de mammajumpa :) jättemysigt! Ångrar att jag bara gick en gång med Nova!

    SvaraRadera