tisdag 22 februari 2011

FAMILY


I natt har jag och Elis sovit över hos mormor och morfar. Daniel är på utbildning i Stockholm och vi kände inte för att sova hemma själv i ett knakande hus. Läskigt!


Min bror kom också dit igårkväll så vi åt alla tillsammans, mysigt! I min familj står vi varandra väldigt nära. Vi träffas minst två ggr i veckan och pratar i telefonen och sms:ar flera ggr varje dag. Jag är så van vid detta så jag tänker inte på det så mycket. Men nu när jag fått barn uppskattar jag det otroligt mycket. Mina föräldrar ställer alltid upp och de älskar Elis och han kommer ha en så nära relation med dem eftersom de finns i hans liv hela tiden. Jag har alltid haft en nära relation till min mormor och det har jag tyckt och tycker är underbart!


Nu längtar jag efter min Daniel så mycket så det värker...

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt med familjemys!!! =)
    Nej jag har inte heller någon vatten stämpel, vet inte hur man gör =( Så jag har också bara skrivit på bilderna! ;) Puss!

    SvaraRadera