fredag 11 februari 2011

VINTERLAND





Vaknade inatt av att hela huset knakade. Vilket väder det var utanför fönstret! Mysigt när man får krypa tillbaka ner i sin varma säng sånna gånger tycker jag. Tyckte lite synd om Daniel som fick gå upp tidigare imorse för att skotta hela infarten. Burr, måste ha varit kallt! Vid den tiden hade jag flyttat över Elis till vår säng efter att han legat och snackat för sig själv ett bra tag. Mysunge!

Trodde inte att solen skulle titta fram idag men nu skiner den för fullt utanför fönstret. Skulle vara så skönt att gå ut på en promenad, men Elis sover och jag har en del att göra innan 16 när Daniel slutar. Då åker jag och Elis och hämtar upp honom för att sedan åka och handla lite gott till ikväll. Ska även till lindex och köpa en varmare overall till Elis för imorgon ska vi ut på isen och grilla! Overallen han har nu är en skaloverall från polarnopyret som passar perfekt när han ligger i sin åkpåse i vagnen. Men imorgon tänkte jag ha honom i babybjörnen och då blir den lite kall är jag rädd.

Bilderna visar hur det ser ut utanför huset just nu...

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt gumman!!! =) att du skaffat dig en blogg igen! Ja herregud hur mycket snö det har kommit!! Jag och Ella har nyss varit ute och skottat lite ;) Ikväll ska vi å churchstreet med Malin och Mange! Ska bli så gott! =) Puss på er!!

    SvaraRadera
  2. Tack =)
    Mysiga kort du tagit, här är det snö blandat regn som kommer. Gillas INTE :)
    Kram

    SvaraRadera