lördag 26 februari 2011

MYSIG DAG PÅ STAN


Det vart en riktigt mysig dag på stan med Wictoria och Matteo igår. Vi var in på en butik här ni stan som säljer Villervalla kläder och jag kom därifrån med en scarfs och strumpor åt Elis. Finns ingen hejd på hur mycket man kan handla till de små! Titta även in på biblioteket och ställde mig i kö på den mycket populära boken Att växa och upptäcka världen.

Hade sån tur och blev bjuden på lunch, tack Wictoria!

Jag och Wictoria jobbar på samma jobb och det är så skönt att vi jobbar inne i stan. Då kan man gå dit och ta en kopp kaffe och byta blöja. Alla toaletter i stan är inte så fräscha och jag vill inte lägga ner Elis var som helst. Så då är det toppen att jobbet finns! Mysigt att heja på tjejerna också. Jag njuter av att få vara hemma med min skatt men samtidigt kan jag sakna mitt jobb. Kommer nog gå in och jobba lite helger när Elis blir över 1 år. Då får han och Daniel ha lite grabbhäng så får mamma jobba!


Undrar va vi ska hitta på den här lördagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar