torsdag 10 februari 2011

TACO THURSDAY


Snart kommer Emma, en av mina bästa vänner, hit med en hel kasse tacomat. Vi ska fixa iordning käk tills våra karlar slutar jobbet. Mysigt att umgås och äta gott tillsammans en vanlig torsdag.

Lilla Elis slocknade i bilen på väg hem från lunchen med mamma och han sover fortfarande. Snacka om att dagarna med liten kan se olika ut. Vissa dagar är det full fart hela dagen och dagar som idag vill han sova mest hela tiden.

På bilden är det Emma och jag när vi var i Thailand 2007.
Vilka minnen...

4 kommentarer:

  1. Härligt att dona middag med vänner på en vanlig dag! :)

    Det är ju så fint och praktiskt också! :)
    Men jag kan hålla med om att många ser ut som just pyjamasar. Så helst köper jag bara såna i "sweetis" material eller stickt liksom..

    SvaraRadera
  2. Hej. Ja Jouline reagerade på mjölkersättningen.
    Så vi fick på recept nutramingen.
    Det va min BVC ssk som berättade om att den innehåller lite väl mkt sån skit.
    Så de skrev ut althea istället. Tror de va lite laktos i den.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Alltså vi har BVC på vår läkarstation så de va en läkare som skrev ut det.
    Kontakta de som ni har om ni vill ändra mat. De kan inte neka er.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kul att du börjat blogga! Du får höra av dig om du vill haka på en fika i stan vi är ett gäng mammor som har börjat ses. Kram Bettina

    SvaraRadera