fredag 11 februari 2011

FREDAGKVÄLL


Det blev ingen tripp till lindex och affären för mig och Elis idag. Han sov så skönt och bilen var helt igensnöad så Daniel fick handla på vägen hem från jobbet ist.
Är inne i en liten matkris just nu. Har ingen fantasi och lust att laga mat alls längre. Jag som brukar älska att laga mat och hitta nya recept. Ikväll blev det, efter en hel del tänkande, hasselbackspotatis och lövbiff som jag hade lindat in fetaostcreme i.
När Daniel och jag var i Skiathos sommaren 2009 åt vi jättegott kött med nån fetaostcreme på en mysig liten restaurang. Så när vi kom hem försökte jag återskapa denna super goda rätt. Det blir aldrig lika gott som på Skiathos, men gott är det.

På min vänstar sida i soffan ligger en sovande Daniel med en sovande Elis på bröstet. Underbar syn, mina grabbar!
Bilderna är tagna på Skiathos. Vilken mysig resa det var...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar