söndag 13 februari 2011

FRUKOSTEN SERVERAD



Var så trött efter en dag på isen igår så efter melodifestivalen gick jag och Elis och lag oss. Han var nog också trött för han somnade på en gång.

Sen var vi upp vid fyra tiden för blöjbyte och flaska. Vid fem blev det lite gnäll så då tog vi över honom i våran säng. Efter sju ville han verkligen inte sova längre så då gick han och Daniel upp.

Tror ni jag blev lite förvånad när de sedan kom upp och väckte mig vid tio och sa att frukosten var serverad, underbart!

Nu ska vi fixa lite här hemma och sen beger vi oss hem till våra vänner Totte och Sofie.

Ha en lugn och skön söndag, ikväll är det solsidan...

4 kommentarer:

  1. Men gud vad mysigt stumpan! <3 Det är kärlek det! Ha så mysigt hos Totte och Sofie! Massa kramar!!

    SvaraRadera
  2. Åhh en blogg!! Kul! Den ska jag lägga till i "bokmärken" på än gång.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för idag gumman! :)
    Fina bloggen då! Jag länkade till den! ;)
    PUSS

    SvaraRadera
  4. Men va kul med en blogg vännen! Ska följa dig slaviskt ;) SötsötElis, längtar tills jag får träffa er! Verkar som du har haft en superhelg pussis!

    SvaraRadera